Vieno automobilio ISTORIJA

Šis straipsnis gimė, kaip pratęsimas tų istorijų, kuriose jau esame aprašę tokius atvejus https://autopretenzija.lt/kategorija/naujienos/ , bet buvo įtakotas asmeninės patirties. 2021-ų birželį buvo įsigytas naujas automobilis iš žinomo gamintojo atstovo Lietuvoje. Kaip priklauso pagal gamintojo nurodymus, automobilis buvo vežamas patikroms, kur jam buvo pašalinti keli gamintojo trūkumai, taip pat atliekami einamieji darbai: variklio alyvos ir kitų skysčių keitimas, stabdžių trinkelių keitimas ir tt. Likus gamintojo garantijai kiek daugiau, nei metams, automobilis buvo įkeltas į žinomo automobilių prekybos portalo skelbimų lentą. Automobilių prekybos portalas teikia paslaugą: “Patikrinta istorija”, kurią galima atsisiųsti, kad susipažintumėte su parduodamo automobilio istorija. Smalsumas- labai geras būdo bruožas, ir istoriją pavyko atsisiųsti.

Pačioje istorijos pradžioje švietė pranešimas: “Rasta per mažai įrašų, jog identifikuoti ridos neatitikimą” Kąąąąąą? Kas čia per nesąmonė…

Autopretenzija

Tada prisiminėme istorijas, kur esame rašę, kad gamintojo atstovai neskelbia tokios informacijos viešuose registruose. Bet kodėl…? Iš Autopretenzijos klientų patirties aiškėja tendencija: Europos šalys, kurios nori, kad iš tokių šalių, būtų reguliariai ir greitai išvežamas “automobiių šrotas” tokia informacija nesidalina, nes: (paaiškės automobilio eismo įvykių istorija, deklaruota rida, kurią nagingi perpardavėjai pakoreguoja, neatitiks faktinei, gedimai, kurių remontas neproporcingas automobilio vertei ir kt.).

Tikėjome, kad Lietuvoje tokia informacija bus deklaruojama ir skelbiama, kad viešai būtų galima prieiti prie jos per specialius puslapius ir gauti informaciją, kuri reikalinga, perkant naudotą automobilį.

Iš kitos pusės, tokia informacija kerta per pardavėjo patikimumą ir sukelia abejones potencialiam pirkėjui. Kaip nujaučiant tokią potencialią grėsmę, sąžiningai buvo renkami dokumentai iš visų patikrų gamintojo atstovo automobilių remonto dirbtuvėse. Todėl patvirtinimui, nusprendėme pridėti šią nuotrauką prie skelbimo, kad potencialus pirkėjas būtų užtikrintas, teikiamos informacijos patikimumu.

Pabūsime geru pavyzdžiu ir Jums parodysime, kaip turėtų atrodyti TVARKINGA automobilio knygelė, kurią gauna kiekvienas naujo automobilio pirkėjas, kartu su automobiliu. Knygelėje, be įrašų, turi būti ir dokumentas, patvirtinantis apie atliktus darbus ir jų apimtį. Todėl perkančiąjam asmeniui, su knygele, perdavus šiuos dokumentus, patvirtinsime, kad teikiama informacija teisinga.

Vieno Automobilio ISTORIJA

Ir apibendrinant: Pirkdami naudotą automobilį, nepasitikėkite TIK knygutės buvimu, nes to nepakanka, o knygutę galima lengvai nusipirkti. Visada pravartu nuvažiuoti į gamintojo atstovo servisą, kur pagal automobilio VIN patikrintumėte jo istoriją. Dar viena prevencija: nagingas elektrikas, kuris turi programas, kurių pagalba prisijungęs prie automobilio elektronikos sistemų, patikrins ar deklaruojama rida prietaisų skydelyje, atitinka faktinę ridą, kuri fiksuojama Pagarindiniame kompiuteryje, ABS sistemoje, kai kuriuose automobiliuose pavarų dėžės valdyme ir saugos sistemų elektronikoje.

Būkite atidūs ir saugūs, pirkdami naudotus automobilius, o jei nupirkote ir pastebėjote paslėptus trūkumus, susisiekite su mumis.

Pagarbiai

UAB Autopretenzija 

Tel. nr.

+370 658 55855

El. paštas: [email protected]

MŪSŲ MISIJA – pagalba/konsultacijos pirkėjui įsigijus automobilį su defektais.

Greitas konsultavimas

Konsultuojame dėl įsigyto daikto (automobilio) su paslėptais defektais.

Susisiekti su mumis naudinga nes:

  • Aptarsime tai, kas naudinga Jums
  • Pasidalinsime mūsų klientų patirtimi, kaip jiems pavyko atgauti kompensacijas
  • Atsakysime į visus Jūsų klausimus
  • Būsime partneriais, kurie yra Jūsų pusėje
  • Peržiūrėsime Jūsų atvejus nemokamai

Atsisiųsk

Pirkimo-pardavimo sutartį

Rašyk

Skambink

Užduok klausimą