Apie moralę

Autopretenzijq apie morale

Kiek mažiau, nei po mėnesio Autopretenzija švęs 6-ąjį gimtadienį ir ta proga, pažvelgę į nuveiktą galime aptarti aktualijas.

Per šiuos 6-erius metus į Autopretenziją kreipėsi 1000+ žmonių. Džiaugiamės, kad didžiajai daliai pagelbėjome. Labiausiai liūdina tokie atvejai, kai nepavyko padėti. O tai nutiko dėl daugelio priežasčių. Dažniausiai negalime padėti, kai pirkėjas per neatidumą pasirašo informaciją, kurioje būna nurodyti konkretūs defektai, nors skelbime ar pasakojant susitikus, pardavėjas dievagojosi, kad automobilis, sunkvežimis, motociklas ar kita miško ar žemės ūkio technika, puikios būklės ir šie trūkumai įrašomi tik tam, kad “…”.

Net ir tais atvejais, kai mokama suma skiriasi nuo deklaruotos, surinkus daugiau įrodymų, pavyksta išreikalauti faktinę sumokėtą sumą ir išreikalaujami patirti nuostoliai. SVARBU, kad tokių dalykų, Autopretenzija, primygtinai rekomenduoja VENGTI, tačiau kiekviename sandoryje fiziškai sudalyvauti sunku, todėl tik Jūsų priminimas Jūsų artimiesiems, padės didinti skaidrumą.

O kaip Regitra atrodo skaidrume?

Per pastaruosius 2024-uosius metus, teismų praktika, kuria vadovaujamasi tokio pobūdžio sandoriuose, buvo išlaikyta (nors buvo daug kalbų, kad gal verta ją keisti) ir dar buvo sustiprinta. Todėl aiškėja paprasta situacija: to ko nesugeba sureguliuoti Seimas įstatymais, tinkamai sutvarko teismų precedentai.

Iš čia kyla sena/nauja tema apie Regitrą. 2024-ais metais Regitra iš VĮ tapo akcine bendrove. Jei Valstybės įmonė privalo teikti ataskaitas, tai AB gali teikti ataskaitas TIK savo valdybai, o pastaroji gali platinti viešai ar atsisakyti. O primename, kad dar po šiai dienai jie veikia prieš įstatymą ir sutarties nutraukimą vadina kažkokiu anuliavimu. O toliau, kadangi tai ne sutarties nutraukimas, bet mistinis anuliavimas, tai tuo pagrindu vengia, restitucijos atveju grąžinti pinigus. Autopretenzija neplanuoja to palikti ramybėje, o kaip tik laukiame atkaklaus pirkėjo, kuris sutiks eiti iki galo į teismą, kad gautų precedentą, kuriuo atidarytų duris visiems kitiems reikalauti registracijos mokesčio grąžinimo.

Tendencijos gerėja

Matome gerą tendenciją, kad pardavėjai suprato, kad geriau su pirkėju tartis taikiai, nes kitu atveju teks susimokėti daug didesnę pinigų sumą. Labai geras slaptažodis, kuris jau varo nerimą perpardavėjams ir tiems, kurie prekiauja automobiliais nesąžiningai: AUTOPRETENZIJA. Kai tai pasako pirkėjai- pardavėjai suklūsta ir ieško sprendimų. Jei anksčiau iš perpardavėjų sulaukdavome pikto skambučio su grasinimais, tai dabar tokių skambučių nebesulaukiame daugiau nei porą metų.

Reikia pasigirti ir padėkoti mūsų klientams, kurių aktyvumo dėka ir surado mus, gynė savo interesus ir pasiekė norimo rezultato. Jie vis dažniau drąsiai dalinasi Autopretenzijos telefono numeriu +37065855855 ir puslapio informacija www.autopretenzija.lt , kur visi ras atsakymus į rūpimus klausimus, jei pirko naują ar naudotą transporto priemonę, kuri buvo su paslėptais defektais.

Todėl dėkojame Jums, nes be Jūsų visų nebūtų ir mūsų.

Ir stovime mes toliau Jūsų gynyboje.

Pagarbiai

UAB Autopretenzija 

Tel. nr.

+370 658 55855

El. paštas: [email protected]

MŪSŲ MISIJA – pagalba/konsultacijos pirkėjui įsigijus automobilį su defektais.

Greitas konsultavimas

Konsultuojame dėl įsigyto daikto (automobilio) su paslėptais defektais.

Susisiekti su mumis naudinga nes:

  • Aptarsime tai, kas naudinga Jums
  • Pasidalinsime mūsų klientų patirtimi, kaip jiems pavyko atgauti kompensacijas
  • Atsakysime į visus Jūsų klausimus
  • Būsime partneriais, kurie yra Jūsų pusėje
  • Peržiūrėsime Jūsų atvejus nemokamai

Atsisiųsk

Pirkimo-pardavimo sutartį

Rašyk

Skambink

Užduok klausimą