Apie komisinį automobilių pardavimą
2025-05 sprogo įvykis, kuris dar kartą smarkiai sukrėtė automobilių prekybos įmones, kurios veiklą vykdo sąžiningai. Paaiškėjo, kad ši įmonė, o tiksliau jos vadovas, pasisdavino pinigus už parduotus automobilius, palikdamas “ant ledo” klientus, kurie pasitikėjo šią įmone ir sutiko parduoti savo automobilius.
Iš surinktos informacijos iš klientų, paaiškėjo, kad įmonė, kuri vis didindama savo apyvartas, pasiekusi 6 mln. EUR apyvartą per 24-uosius metus, staiga tapo nemoki… Na, manytume, kad ne įmonė tapo nemoki, bet atsakingi asmenys, kurie turėjo rūpintis šia įmone ir jos gebėjimu augti, pačiupinėję pinigus, nusprendė, kad klientai nėra įdomūs, o pinigus pasiims sau

Kaip veikė schema: pardavėjas, sutikęs parduoti automobiįl per ProCar, palikdavo pastarąjį ProCar vadybininkams, kurie automobilį paruošdavo pardavimui. Taip pat Pardavėjas ir ProCar pasirašydavo sutartis, pagal kurias ProCar, pardavusi automobilį, pinigus įsipareigojo pervesti per 14dienų. Jei atsiliepimai apie šią įmonę, viešoje erdvėje, rėkte rėkė, kad būkite atsargūs, tai 14d. uždelsimas turėjo būti nebe raudonu šauktuku, bet grėsmingu kelio ženklu STOP. Labai gražus ir logiškas paaiškinimas klientui dėl uždelsimo: “…jei paaiškės paslėpti defekti, kad būtų iš ko padengti”, bet reikia suprasti dar vieną niuansą, ProCar turėjo įsitikinti automobilio būkle.
Turime pastebėti, kad vadybininkai labai gražiai saldžialiežuvavo ir mokėjo įkalbėti klientus, nes jie ir patys skambino ir siūlė savo paslaugas. Kyla pagrįstas klausimas: Ar vadyba žinojo, kas vyksta su įmone? Bet uždavus tokį klausimą, reikia manyti, kad jie negalėjo nežinoti. Nes reikia manyti, kad buvo klientų, kurie skambino tiems patiems vadybininkams ir reikalavo pinigų, net ir po 14-os dienų, po kurių jie jų negaudavo.
Autopretenzijai pavyko pakalbėti su vienu žmogumi, kuris sužinojęs apie tokį atvejį, susisiekė su Autopretenzijos kolektyvu ir papasakojo, kaip jam pasisekė nepapulti į ProCar pinkles. Tekstas netaisytas: “Po Naujųjų metų, įkėliau automobilį pardavimui. Iš karto po jo įkėlimo, pasipylė perpardavėjų SMS ir skambučiai. Vieni siūlė neprotingai mažą kainą (o gal užkibsiu, nes gal man LABAI reikia pinigų), kiti skambino ir siūlė savo paslaugas parduoti automobilį, už tai pasiimdami komisinį mokestį. Viena- mokestis, mano manymu- neadekvatus kainai, o kita- aš jie pasiūliau: “…nupirkite iš manęs ir pardavinėkite už kiek Jums patinka”. Kadangi tokių, kurie norėjo pirkti ir parduoti nebuvo, pardavinėjau pats iki kols sužinojau, kad ProCar pateko į tokią situaciją. Kartais noras greitai pasiekti rezultatą, nėra pats geriausias sprendimas.”
Kalbant apie visus automobilių perpardavėjus, manome, kad reikėtų su jais būti atsargiems, jei jie siūlo atidėjimą mokėjimui arba kitaip apriboja Jūsų teises. Todėl geriau ilgiau, bet iš savo rankų, nes turėkite mintyje, kad nepaisnat to, kas buvo paskutinis pardavėjas, paaiškėjus paslėptiems defektams, pardavėjas, kuris grąžino pinigus ir tasiėmė automobilį, gali (ir dažnai taip daro) regresuoti susikaupusius kaštus Jums, ty jis pateiks ne tik pirkėjo patirtų nuostolių kompensavimo sąskaitas, bet ir savo patirtus nuostolius, kad ir “už kojas”. Todėl požiūris: “pardaviau ir pamiršau, nepaisydamas paslėptų defektų”, senai pamirštas ir atsisuks rimbo galu, pačiu skausmingiausiu būdu- per piniginę.

Autopretenzija primena, kad parduodami automobilį surašykite VISUS Jums žinomus trūkumus, o jei kažkokie automobilio mazgai kelia abejonių, arba juos tikrinkite ir gaukite patvirtinimą, kad toks veikimas įprastas tokiam automobiliui, arba jį aprašykite kaip galima išsamiau, kad vėliau pirkėjui nebekiltų jokių spekuliacijų, kad su šiuo trūkumu Jūs nebuvote supažindintas. Taip pat kviečiame naudotis Autopretenzijos pirkimo- pardavimo sutartimi, kad galėtų miegoti ramiai pirkėjas ir pardavėjas.
Gražaus likusio pavasario ir iki kitų greitų straipsnių.

MŪSŲ MISIJA – pagalba/konsultacijos pirkėjui įsigijus automobilį su defektais.
Greitas konsultavimas
Konsultuojame dėl įsigyto daikto (automobilio) su paslėptais defektais.
Susisiekti su mumis naudinga nes:
- Aptarsime tai, kas naudinga Jums
- Pasidalinsime mūsų klientų patirtimi, kaip jiems pavyko atgauti kompensacijas
- Atsakysime į visus Jūsų klausimus
- Būsime partneriais, kurie yra Jūsų pusėje
- Peržiūrėsime Jūsų atvejus nemokamai