Regitra - nauji pakeitimai, senos klaidos.

2019-ais metais UAB Autopretenzija ėmėsi darbo - padėdama susitarti pardavėjui

Regitra pasigyrė, kad pakeitė vieną žodį.

Vertinant kokio dydžio yra Regitros aparatas, vieno žodžio pakeitimas viešame dokumenta “didelis žygis” Regitrai, tačiau iš šalies pažiūrėjus objektyviai, kai neturi ką parašyti, net ir toks mažareikšmis veiksmas jiems, visuomenei pristatomas, kaip Sizifo užridentas akmuo į kalną.

Daugiau, nei prieš du metus, susitikus su Regitros vadovybe, prašėme, kad jie pakeistų nekorektišką įrašą pirkimo pardavimo sutartyje ir savo internetiniame puslapyje informaciją apie sutarties nutraukimą. Ir tik šas, 2024-04-08 Regitra džiaugiasi, kad pakeitė transporto priemonės pirkimo-pardavimo sutartį. Jau nudžiugome, kad kažkas nutiko gero. Jau patikėjome, kad “ledas pajudėjo”. Atsidarome www.regitra.lt puslapį, nukeliaujame iki sutarties nutraukimo, o ten vis dar sėkmingai akis bado “SUTARTIES ANULIAVIMAS”.

Regitra - nauji pakeitimai, senos klaidos.

Būtų linksma, jei nebūtų graudu

Regitra visur ir visada deklaruoja apie skaidrumą ir tai, kad jie laikosi nustatytos tvarkos vos ne aklai. Suprantame, kad pasikeitimams reikia laiko ir pasikeitimai ilgiausiai vyksta Valstybės įstaigose ir organizacijose. Bet tai, kad Regitra nesugeba savo IT skyriui duoti nurodymo sutvarkyti puslapyje įstatymui netinkamus įrašus į tinkamus, kas faktiškai užtruktų su kavos pagerimu ir nosies pakrapštymu 1-3val. o dar to nėra- jau darosi LIŪDNA.

Sutarties nutraukimas versus naujos sutarties sudarymas

Gerai. Pasidžiaukime, kad Regitra pagaliau nebenaudoja (didžiuosiuose miestuose nebegirdėjome), gal kur mažesniuose regionuose dar pasitaiko, kai užuot nutraukus esamą sutartį, vis dar prie Registros langelio siūloma sudaryti naują, bet iki Autopretenzijos tokia informacija neatkeliavo. Jei susiduriate su tokia informacija, skambinkite +3705855855 ir mes reaguosime iš karto. Tačiau norisi tvarkos, kuri yra teisinga ir tvarkinga.

Grįžtame prie dar vienos problemos

Vis dar nepajudinamas klausimas, guli akmeniu ir apauga kerpėmis- taršos (registracijos) mokesčio grąžinimas, kai pritaikoma restitucija. Pagal civilinę teisę, kai pritaikoma restitucija, šalys turi būti grąžinamos į ikisutartinius santykius. Kartais taip susitariame be teismų, bet kai restitucija nustato teismas, Regitra turėtų grąžinti taršos (registracijos) mokestį pirkėjui abiem atvejais. Regitra laikosi savo: “…ne mes administruojame šias gautas lėšas ir ne mes jas turime grąžinti, o Valstybinė mokesčių inspekcija”. Valstybinės mokesčių inspekcijos nuomonė pagrįsta nustatyta tvarka, kad tiek surinkti, tiek grąžinti- Regitros reikalas ir darbas.

Pasidžiaukime

Tai, kad vis daugiau perpardavėjų sąmoningėja, labai džiugina Autopretenzija kolektyvą. Anksčiau buvusių atvejų, kai perpardavėjai niekaip nefiguruoja sutartyse, sumažėjo daugiau, nei 3 kartus. Tam didelę įtaką padarė Transporto priemonės savininko deklaravimo kodas (SDK), bet ir aktyvi Autopretenzijos veikla, kai net besislapstančius pardavėjus ištraukdavome į dienos šviesą. Ženkliai sumažėjo Kauferinių atvejų, kas parodo, kad pardavėjai, įsivežę transporto priemonę Lietuvą, vis dėlto ją registruoja savo vardu, o tada parduoda. Taip pat po truputį atsiranda įmonėms noras prisitraukti klientų, teikiant garantijas parduodamoms transporto priemonėms. Tokiu būdu jie skaidrina savo veiklą ir klientams tampa patrauklesni, dėl papildomų paslaugų, o klientai mielai sumoka daugiau pinigų, kad pirkta transporto priemonė atitiktų jai keliamus reikalavimus.

Ši aklavietė pasibaigs…

Autopretenzija Regitros labirintai

…kai sulauksime atkaklaus kliento, kuris nesutikdamas su tokia politika nukeliaus į teismą ir teisme išreikalaus, kad pinigus grąžintų Regitra pirkėjui. Suprantame, kad tam reikia kantrybės ir atkaklumo. Visur reikia kantrybės ir atkaklumo ir ypač Autopretenzijos darbe, kur tenka susidurti su visokiais atvejais. Tačiau mes rankų nenuleisime ir vieną dieną pasieksime savo.

 

Todėl visada, jei tik Jus apgavo, ginkite savo interesus, nepaisydami nuostolio dydžio, nes, kaip yra pasakęs vienas Autopretenzijos klientas: “…šiandien, tai tik pinigai. Išsilaižysiu. Bet, kaip aš jausiuosi, jei rytoj mano vaikas nupirks automobilį sulipdytą iš gabalų ir su neveikiančiomis saugos sistemomis? Tikrai nenoriu tokio atvejo, kaip prie Valakupių tilto dabar auga keturi medžiai…”.

Turime baigti straipsnį gera nata- taip ir darome. Nesąžiningų pardavėjų mažėja. Vieni jų legalizuojasi ir prekiauja automobiliais tvarkingai, o kiti keičia profesijas. Kol bus nesąžiningų sandorių, tol Autopretenzija gins nuskriaustuosius.

Pagarbiai

UAB Autopretenzija 

Tel. nr.

+370 658 55855

El. paštas: [email protected]

MŪSŲ MISIJA – pagalba/konsultacijos pirkėjui įsigijus automobilį su defektais.

Greitas konsultavimas

Konsultuojame dėl įsigyto daikto (automobilio) su paslėptais defektais.

Susisiekti su mumis naudinga nes:

  • Aptarsime tai, kas naudinga Jums
  • Pasidalinsime mūsų klientų patirtimi, kaip jiems pavyko atgauti kompensacijas
  • Atsakysime į visus Jūsų klausimus
  • Būsime partneriais, kurie yra Jūsų pusėje
  • Peržiūrėsime Jūsų atvejus nemokamai

Atsisiųsk

Pirkimo-pardavimo sutartį

Rašyk

Skambink

Užduok klausimą