KET Egzaminas
Šią temą paskatino tai, kad vaikas, sulaukęs tinkamo amžiaus sėdo laikyti kelių eismo taisyklių ir tada prasidėjo įdomybės.
Kelių eismo taisykles teko laikyti ir sėkmingai išsilaikyti dar praeitame tūkstantmetyje, bet tai tik viena linksmoji dalis. Dalyvaujant kartu su vaiku, sprendžiant bilietus, teko suprasti vieną paprastą dalyką: “šiandien, jei reikėtų laikyti kelių eismo taisykles, jų išlaikymo tikimybė 50/50. Lyg ir patirties yra pakankamai, lyg ir automobiliu naudojamasi kasdien, lyg ir visokių atvejų teko matyti daugybę, tačiau kelių eismo taisyklėse nurodyti ir aprašyti atvejai, švelniai tariant, glumina.
Išmokyti negalima nurašyti.
Pataisykite, jei klystame, bet kelių eismo taisyklių paskirtis išmokyti būsimą vairuotoją ir įsitikinti, kad jis pasiruošęs išvažiuoti į kelią. Mokyklų paskirtis, kad tai, kas neaptarta, arba KET aptarta per mažai, aptarti papildomai ir pasidalinti atvejais, kur ginčytini atvejai būtų paaiškinti pagal KET ir būtų suprantami. Tad antraštei kablelį dėkite, pagal savo suvokimo prizmę.
Matant, kaip vaikas mokosi ir realiai zubrina bilietus, teko suprasti, kad po to, kai išlaikys egzaminus ir vairavimus, teks vaiką permokyti iš naujo praktinio vairavimo.
Prisipažinsime: nedalyvavome praktinio vairavimo metu, kai vyresniam žmogui, teko iš naujo laikyti praktinį vairavimo egzaminą, todėl autentiškumo patvirtinti ar paneigti negalime.
Vengiate avarijos (susidūrimo) - kritinė klaida
Situacija Nr. 1: Važiuojant pagrindiniu keliu, pastebėtas, iš šalutinio kelio, atbulas išvažiuojantis automobilis. Apžvalga išvažiuojančiam per maža, bet jis pakankamai drąsiai važiavo, todėl nesustojus būtų įvykęs eismo įvykis. Važiuojantis sustojo. Egzaminuotojas tai įvertino- kritine klaida, nes pasak egzaminuotojo, reikėjo važiuoti nepaisant to, kas vyko. Nors tose pačiose KET nurodyta, kad visi vairuotojai turėtų elgtis pagarbiai vieni kitiems.
Situacija Nr.2: Stebint, kaip vaikas sprendžia KET, buvo tokia situacija. Dviejų krypčių kelias, po vieną eismo juostą, kiekviena kryptimi. Viena eismo juosta važiuoja lengvasis automobilis, iš paskos lengvojo, važiuoja sunkiasvoris automobilis. Kryptimi, kuria važiuoja abu automobiliai, stovi kelio ženklas: “Lenkti sunkvežimiais draudžiama”. Klausimas: Kaip elgtis AUTOMOBILIO vairuotojui? Atsakymas išvertė iš klumpių. Pasirodo, ne sunkvežimio reikėjo paisyti, bet lengvojo automobilio, kuriam tiesiog reikėjo važiuoti savo kryptimi, leistinu greičiu.
Tėviškas instinktas
Tenka prisipažinti, kad LABAI norisi būti automobilyje, kartu su vaiku, kai vyks praktinis egzaminas. Ne tam, kad kažkaip įtakočiau egzaminuotoją, bet tam, kad pamatyčiau ir būtų aišku, kiek tas PRAKTINIS vairavimo egzaminas, atitinka realias vairavimo sąlygas.
Ach ta Regitra...
Taip pat pagrįstai kyla abejonės, kiek korektiškai yra paruošti klausimai teoriniai daliai ir kiek teisingai ruošiami instruktoriai, nes tenka girdėti daug kartų, kai tie vairuotojai, kurie pereina per teorijos ir praktinio vairavimo laikymą, vėliau sako, kad tik po metų praktinio važiavimo, kartais greičiau, kartais vėliau, paaiškėja, kad egzaminų paskirtis ne paruošti vairuotoją tinkamai, bet jį sukirsti. O sukirtimo tikslas- šerti AB Regitra, kas gali paneigti tikimybę, kad už kiekvieną papildomą egzamino perlaikymą, pinigai nemokami ir instruktoriui. Dar viena aplinkybė patvirtina tokius teiginius, kad praktiniam vairavimui vietų tenka laukti labai ilgai, o jei laikomas pvz motociklo egzaminas, tai pasiseka, jei per sezoną pavyksta pravažiuoti bent du kartus.
Autopretenzijos kolektyvas linki, kad KET egzaminas ir praktinis vairavimas vyktų sklandžiai.
MŪSŲ MISIJA – pagalba/konsultacijos pirkėjui įsigijus automobilį su defektais.
Greitas konsultavimas
Konsultuojame dėl įsigyto daikto (automobilio) su paslėptais defektais.
Susisiekti su mumis naudinga nes:
- Aptarsime tai, kas naudinga Jums
- Pasidalinsime mūsų klientų patirtimi, kaip jiems pavyko atgauti kompensacijas
- Atsakysime į visus Jūsų klausimus
- Būsime partneriais, kurie yra Jūsų pusėje
- Peržiūrėsime Jūsų atvejus nemokamai