Autopretenzijos 2024m. tendencijos ir prognozės.

2023 m. Autopretenzija veiklos apžvalga

Šiemet Autopretenzija sulaukė 5-erių metų ir perkopėme 1000 klientų skaičių. Pasisėmėme patirties, dalinomės patirtimi su Jumis ir reagavome į Jūsų poreikius. Džiaugiamės, kad pavyko prisitraukti kelis papildomus servisu Lietuvoje, tuose kraštuose, kur iki tol neturėjome patikimo serviso, kuris atliktų išsamią ir pilną patikrą transporto priemonei, nustatytų visus įmanomus trūkumus, ir įkainotų trūkumų šalinimo kaštus. Nepaisant to, kad visada klausiame klientų ar jie turi tokį servisą, ir gavę teigiamą atsakymą, vėliau sužinome, kad arba servisas vis dėlto nenori daryti tokios patikros, neturi specialistų, kurie galėtų tinkamai patikrinti pvz. ridą ar ji atitinka deklaruojamą. Arba kėbulo arba variklio specialistai labiau apsiskaičiusio vidutinioko lygio. Tai dar toli gražu nėra didžiausia problema. Jei jie ir tinkamai apžiūrėtų ar net kvalifikuotai nustatytų trūkumus, jų aprašymas būna apverktinas…

Turi būti aišku ir pirmokui.

Verta priminti, kad apžiūros aktas- pats svarbiausias dokumentas, nagrinėjant ginčus. Jei į ginčą ateisime su prastu dokumentu, tai net ir geru atveju, rizika padidėja ženkliai, kad gali nepavykti įrodyti savo tiesos. Teisininkai, kalbėdami apie dokumentus teismui, mini, kad teismas, kaip 7-erių metų vaikas. Teismas neturi specifinių techninių ar kitokių žinių, kurios padeda nustatyti ir pagrįsti gedimo atsiradimo laiką, priežastį ir trūkumų šalinimo kaštus. Todėl servisas privalo aiškiai ir paprastai suprantamai paaiškinti raštu savo dokumente: 1. Gedimo priežastį; 2. Gedimo pradžios terminą; 3. Ar tokį gedimą, bet kuris atidus pirkėjas negalėjo nepastebėti, neturėdamas specialių žinių, įrankių ir priemonių; 4. Kiek kainuos trūkumų šalinimas; 5. Kas bus, jei šis gedimas nebus pašalintas.

Šiemet pastebėjome, kad ankstesnis požiūris į Autopretenziją iš skeptikų, taip pat pasikeitė. Tai pasimatė, kai atsiliepimai apie Autopretenziją, peraugo 100. Vertiname tokį pasiekimą, kaip labai gerą, nes kiek mažiau, nei 1/10 klientų palieka atsiliepimą. Bet matydami tokius rezultatus galime drąsiai pasakyti, kad nepaisant neigiamų atsiliepimų, mes lenkiame atsiliepimais UAB Senukai.

Pripažino ir advokatai.

Jei anksčiau Autopretenzijos veiklos modelį pašiepdavo advokatai, tai dabar tie patys advokatai prašo mūsų pagalbos arba dalinasi Autopretenzijos kontakatais su tais, kuriems reikia. Jei anksčiau advokatai, Autopretenzijos klientams drąsiai siūlydavo eiti į teismą ir ten “suvartyti” mūsų klientus, tai pastaruoju metu pastebima tendencija, kad advokatai tapo išmintingesni ir tie, kurie rūpinasi savo klientų pinigais, reputacija ir sklandesniu ginčų sprendimu, gavę rašytinę pretenziją eina į derybas. Tokiu būdu sutaupoma daug laiko, nervų ir galiausiai pinigų.

Speciali padėka policijai, kuri padeda surasti vis dar pasitaikančius “kauferinius”. Anksčiau buvo sudėtinga surasti tą pardavėją, kuris nors skelbėsi, bet vėliau pradėjo slapstytis. Dėkojame Servisams, kurie daro savo tiesioginį darbą ir nekonsultuoja klientų teisiniais klausimais. Mes, savo ruožtu, nekonsultuojame servisų ar nekomentuojame klientų, kaip servisai turi tikrinti transporto priemones ir ką jie turi matyti ir kaip atskirti kas gerai, o kas sugedę

Šiemet Autopretenzija apgynė virš 10-ies pardavėjų, kurie kreipėsi pagalbos į mus, nes pagrįstai manė, kad pirkėjas, siekia pasipelnyti iš sandorio ir nepagrįstai reikalauja pašalinti trūkumus, kurių nebuvo pardavimo metu, o jų atsiradimo aplinkybės kelia LABAI daug įtarimų. Ir vėl Autopretenzijos atidirbtos sistemos ir aiškus nuoseklus instrukcijų laikymasis padeda greitai ir objektyviai išsiaiškinti visas aplinkybes.

Todėl ir kitais metais planuojame nemažindami tempo talkinti Jums, jei nusipirkote naudotą ar naują transporto priemonę.

Visada galite palikti užklausas puslapyje, skambinti Mums telefonu +37065855855 ir siųskit kuo daugiau laiškų [email protected]

Gražių ateinančių švenčių 😉

Pagarbiai

UAB Autopretenzija 

Tel. nr.

+370 658 55855

El. paštas: [email protected]

MŪSŲ MISIJA – pagalba/konsultacijos pirkėjui įsigijus automobilį su defektais.

Greitas konsultavimas

Konsultuojame dėl įsigyto daikto (automobilio) su paslėptais defektais.

Susisiekti su mumis naudinga nes:

  • Aptarsime tai, kas naudinga Jums
  • Pasidalinsime mūsų klientų patirtimi, kaip jiems pavyko atgauti kompensacijas
  • Atsakysime į visus Jūsų klausimus
  • Būsime partneriais, kurie yra Jūsų pusėje
  • Peržiūrėsime Jūsų atvejus nemokamai

Atsisiųsk

Pirkimo-pardavimo sutartį

Rašyk

Skambink

Užduok klausimą