Kada Regitra pasitaisys

Tiesiog, kad būtų aišku

Autopretenzija metodiškai dirba ties Regitros darbo kokybe. Atrodytų- kam? O gi tam, kad žmogus neužsiimantis transporto priemonių prekybos verslu, pirkdamas naudotą automobilį, kreipiasi į šią vienintelę Lietuvos įstaigą, kurioje turi būti įregistruota, kaip to reikalauja Lietuvos įstatymai. Iš kur Žmogui žinoti visą tvarką ir niuansus, kaip teisingai ir tvarkingai pradėti ir baigti reikalingus formalumus.

Nuo ko pradėjome

2019-ais metais, kai Autopretenzija pradėjo savo veiklą- padėti susitarti šalims taikiai, jei įsigijo naudotą (po kurio laiko paaiškėjo, kad ir su naujomis transporto priemonėmis yra bėdų), paaiškėjo, kad net ir nutraukti sutartis, Regitra sukelia nereikalingas ir perteklines problemas. Kad būtume objektyvūs- turime, pripažįstame, kad kai kuriuos iššūkius pavyko išspręsti, tačiau, jei Regitros vadovybė teigia: “…dirbame taip, kaip parašyta įstatymuose ir norminiuose aktuose”, tai lietuviai prašo, kad VISOSE Regitros kuruojamose sferose taip ir būtų. Pastaruoju metu žiniaskaidoje Regitros vadovybė trimituoja, kad keičia savo vidines tvarkas, kad būtų kuo paprastesnė tvarka, o žmonės gautų patį geriausią aptarnavimą. Tuo labai džiaugiamės ir tikimės, kad savo priminimais prisidėsime prie to.

Primename:

https://autopretenzija.lt/autopretenzijos-tyrimas-regitros-labirintuose/ 2022-12-07

https://autopretenzija.lt/regitra-labirintu-tik-daugeja/ 2023-02–02

https://autopretenzija.lt/regitra-lobsta-is-tarsos-mokescio/ 2023-08-26

Šiuose straipsniuose yra aprašyta, nuo ko mes pradėjome, kaip keitėsi tvarka ir kur vis dar stringame.

Vis dar stringa Regitra

O stringa tiek dviem LABAI svarbiais punktais:

  1. Sutarties nutraukimas;
  2. Taršos (net pati Regitra nesutaria savo viduje dėl tikslaus šio mokesčio pavadinimo) grąžinimo, nutraukus sutartį.

Autopretenzija kolektyvas beveik mintinai išmoko Lietuvos Respublikos civilinį kodeksą ir ypač 6-ąją knygą Prievolių teisės, bet niekur neradome teisinio veiksmo “sutarties anuliavimas” arba sutarties anuliavimo deklaracija. https://www.regitra.lt/lt/paslaugos/transporto-priemones/noriu-nutraukti-transporto-priemones-pirkimo-pardavimo-sandori Taip pat niekur neradome nei Lietuvos Aukščiausiojo teismo (LAT) ar kitų pirmos ar apliacinio teismo sprendimų ar nutarčių, kuriose būtų minimas sutarties anuliavimas. Taip pat nesuprantama, kad Regitra pati save papildomai apkrauna nereikalingomis ir įstatymus pažeidžiančiomis funkcijomis ir popierizmu. Juk galima labai paprastai nutraukti transporto priemonės pirkimo-pardavimo sutartį https://autopretenzija.lt/wp-content/uploads/2022/10/PPS-Autopretenzija-SU-SDK.pdf , įrašant: “Ši sutartis nutraukta abiejų šalių/taikos sutartimi ir šį dokumentą pateikti Regitrai, nes Regitrą šį dokumentą, tik be tokio įrašo, jau turi, nes jis buvo pateiktas perkant transporto priemonę. Taip pat galima (LABAI rekomenduojama) pasirašyti Taikos sutartį, kurioje būtų nurodytas susitarimas kodėl ir kokiu būdu bus nutraukta buvusi pirkimo-pardavimo sutartis ir kaip bus pritaikyta restitucija (šalių grąžinimas į ikisutartinius santykius).

Kadangi šalys bus grąžintos į ikisutartinius santykius, logiškai ir teisėtai kyla pagrįstas noras iš Regitros (iš Valstybės biudžeto) atsiimti ir sumokėtą taršos mokestį. Vienais atvejais taršos mokestis yra vos keliasdešimt eurų, bet daugeliu atveju jis siekia ne vieną šimtą eurų. Suprantame, kad pirkėjas džiaugiasi, kad pavyko atsikratyti didesnės blogybės- ty grąžinti automobilį, džiaugiasi, kad patyrė palyginus nežymius nuostolius dėl automobilio grąžinimo, susimokėjo už patikrą servise, gali būti teko automobilį transportuoti pardavėjui evakuatoriaus pagalba, susimokėjo už dokumentų ruošimą, tai taršos mokesčio išlaidos atrodo tik maža suma. Nepaisant to, Regitra iš šio mokesčio sėkmingai lobsta. Autopretenzijos turimais duomenimis, per 2022-uosius, pirkėjai sumokėjo Regitrai apie 26 milijonus eurų. Kaip ir nelabai mandagu būtų lįsti į Regitros kišenę, bet tie mokesčiai sumokami Lietuvos Respublikos gyventojų, o pastarieji šiuos pinigus uždirba savo žiniomis ar darbais. Todėl manome, kad pinigai turėtų būti grąžinti pirkėjui.

Prašome:

Informacijos pateikėme daug, o ką gi daryti? Pasak Regitros vadovų: “…užsiimkite lobizmu ir stumkite tokį įstatymo pakeitima”. Mielai tuo užsiimtume, jei turėtume neribotą biudžetą ir galėtume sau tai leisti, arba pirkėjai mums suneštų pinigų, už kuriuos galėtume atlikti būtent tokį darbą. Kur kas greitesnis būdas, jei pati Regitra, savo iniciatyva, inicijuotų įstatymo papildymą: https://www.regitra.lt/lt/paslaugos/transporto-priemones/automobiliu-registracijos-mokestis/kaip-susigrazinti-mokesti dėl taršos mokesčio grąžinimo restitucijos atveju. Kas liečia dėl sutarčių anuliavimo, Regitros programuotojams reikia pakeisti priešingą įstatymams nuostatą į teisingą sutarties nutraukimą. Tai reiškia, kai kuriais atvejais Regitrai reikia tik noro.

 

Autopretenzija ir toliau aktyviai dirbs šia tema, kad Regitros veikla skaidrėtų, o žmonėms, visi procesai, paprastėtų ir būtų maksimaliai aiškūs.

Pagarbiai

Evelina Burštein

UAB Autopretenzija Komunikacijos Vadovė

Tel. nr. +370 600 58553

El. paštas: [email protected]

Evelina Autopretenzija

MŪSŲ MISIJA – pagalba/konsultacijos pirkėjui įsigijus automobilį su defektais.

Greitas konsultavimas

Konsultuojame dėl įsigyto daikto (automobilio) su paslėptais defektais.

Susisiekti su mumis naudinga nes:

  • Aptarsime tai, kas naudinga Jums
  • Pasidalinsime mūsų klientų patirtimi, kaip jiems pavyko atgauti kompensacijas
  • Atsakysime į visus Jūsų klausimus
  • Būsime partneriais, kurie yra Jūsų pusėje
  • Peržiūrėsime Jūsų atvejus nemokamai

Atsisiųsk

Pirkimo-pardavimo sutartį

Rašyk

Skambink

Užduok klausimą