2023 metų Autopretenzija apžvalga
Kaip gerai pavyko 2023-ieji
į 2023-iuosius įžengėme su geru pagreičiu, pagautu iš 2022-ųjų. Kadangi buvo padarytas didelis įdirbis, ir Autopretenzijos randamumas buvo didelis, sulaukėme žymaus kiekio klientų. Vienintelis dalykas, kuris nesikeičia, tai išliekantis problema, kai pardavėjai neinformuoja apie transporto priemonių trūkumus, parduodamam daiktui. Bet apie viską iš eilės.
Dėkojame
Pradžioje turime padėkoti Autopretenzijos IT skyriui, kurio dėka, mus klientai randa vis greičiau ir lengviau. Taip pat turime didelę padėką mūsų darbuotojams ir laisvai samdomiems kolektyvo nariams, kurie įdėjo didelį indėlį į pagalbą Jums klientai ir interesantai, kad pasiektumėte Jūsų norimus tikslus ir apgintumėte savo interesus. Papildoma padėka Komunikacijos skyriui, kuris aktyviai skleidžia žinias apie Autopretenziją ir klientus, patikimais kanalais, kurie taip pat padeda klientams ar nukentėjusiems, sužinoti apie tokias paslaugas. Dėkojame pardavėjams, kurie taip pat drąsiai gina savo interesus ir kreipiasi į mus, jei pagrįstai mano, kad juos norima apgauti.
Partneriai
Didžiausi Autopretenzija partneriai- transporto priemonių servisai, kurie atlieka pagrindinį darbą, o būtent nustato trūkumus, jų kilmę ir aiškiai pakomentuoja klientams, kokios numatomos trūkumų šalinimo išlaidos, jei apskritai tokios įmanomos. Po truputį vis drąsiau į mus kreipiasi ir nauji servisai, kurie nori prisijungti prie tokių servisų, kurie dirba skaidriai ir atsakingai. Didelę padėką reiškiame Lietuvos autoservisų asociacijai, kuri pastebėjo mus ir suprato, kad mūsų bendradarbiavimas bus naudingas asociacijai, servisams ir mums.
Skaičiai
Per 2023-iuosius sulaukėme kiek mažiau besikreipusių žmonių ir įmonių. Viso padėjome 226-iems interesantams, kurie pasitikėjo Autopretenzija. Šiemet sulaukėme 2 klientų, kurie pirko naujas transporto priemones su gamykliškomis problemomis ir kurių gamintojo atstovo servisui pašalinti nepavyko. Abi transporto priemonės buvo grąžintos gamintojui ir klientai atgavo visus sumokėtus pinigus ir susigrąžino sumokėtas palūkanas už lizingą. Džiaugiamės, kad šiemet pavyko išvengti vogtų automobilių, kurių 2022-aisiais buvo net 5. Šiek tiek pamažėjo taikių susitarimų su pardavėjais. Jei anksčiau buvo kiek mažiau 65% atvejų, kai susitardavome su pardavėju taikiai, tai 2023-iaisiais pakritome iki 59%. Sunku tam įvardinti priežastį, bet teismuose pasiekti laimėjimai tik patvirtina, kad buvome teisūs. Tuo pačiu 2023-iaisiais į mus kreipėsi mažiau klientų, nei 2022-iaisiais, o tai pamažino bendrą, klientų atgautą sumą, kuri šiemet nesiekė 1 mln EUR. Palyginus su prieš tai buvusiais metais, klientai atgavo apie 1,2 mln EUR.
Pasidžiaukime
Tai, kad vis daugiau perpardavėjų sąmoningėja, labai džiugina Autopretenzija kolektyvą. Anksčiau buvusių atvejų, kai perpardavėjai niekaip nefiguruoja sutartyse, sumažėjo daugiau, nei 3 kartus. Tam didelę įtaką padarė Transporto priemonės savininko deklaravimo kodas (SDK), bet ir aktyvi Autopretenzijos veikla, kai net besislapstančius pardavėjus ištraukdavome į dienos šviesą. Ženkliai sumažėjo Kauferinių atvejų, kas parodo, kad pardavėjai, įsivežę transporto priemonę Lietuvą, vis dėlto ją registruoja savo vardu, o tada parduoda. Taip pat po truputį atsiranda įmonėms noras prisitraukti klientų, teikiant garantijas parduodamoms transporto priemonėms. Tokiu būdu jie skaidrina savo veiklą ir klientams tampa patrauklesni, dėl papildomų paslaugų, o klientai mielai sumoka daugiau pinigų, kad pirkta transporto priemonė atitiktų jai keliamus reikalavimus.
Regitra
Tenka pripažinti, kad lašas po lašo ir akmenį pratašo. Pastaruosius kelis metus aktyviai bendraujant su VĮ Regitra, prašėme Jų, kad neklaidintų klientų ir nutraukiant transporto priemonės pirkimo-pradvimo sutartį, nekištų naujos pirkimo-pardavimo sutarties (tokiu būdu sudaromas dar vienas sandoris, užuot taikoma restitucija). Atsirado sutarties nutraukimo blankas, prie pirkimo-pardavimo sutarties. Tačiau Regitra, nors ir dedasi veikianti teisingai “pagal įstatymo raidę”, vis dar nesugeba (gal nenori), padaryti teisingai- sutarties nutraukimo deklaracija. Dabr naudojama sutarties anuliavimo deklaracija. Tokio “anuliavimo” įstatymas nenumato. Tai jau didelis žingsnis, tačiau nepasaugo abiejų šalių nuo sutarties nutraukimo pasekmių. Autopretenzija rekomenduoja taikos sutartį. Kas dar nepavyko, tai su ta pačia Regitra susitarti, kad jie grąžintų taršos mokestį, jei taikoma restitucija, nepaisant kokiu būdu, ar šalių sutarimu ar teismo sprendimu.
Žengiame į Latviją
Taip. Dabar jau giname ir Latvijos piliečių interesus, kurie Latvijoje pirko transporto priemonę ir paaiškėjo trūkumai. www.autopretenzija.lt puslapyje yra galimybė susipažinti su mūsų paslaugomis skirtingomis kalbomis ir gauti pagalbą, jei bet kurios šalies pilietis pirko transporto priemonę Lietuvoje, su ketinimu išsivežti į kitą šalį. Latvijoje dar tik pirmieji žingsniai, kurie tikimės, atvers ir šią rinką. Taip. Reikės susirasti patikimus servisus, kurie taip pat kokybiškai atliks automobilių apžiūras ir pateiks išsamų defektinį aktą. Taip pat Latvijoje turėsime užsidirbti klientų pasitikėjimą, ir tada mus rekomenduos ir apie mus kalbės iš lūpų į lūpas.
Tikslai
Šiais metais ir toliau aktyviai ginsime klientų interesus, kai matysime, kad tokios yra tokios galimybės. Tuo pačiu garsiai pranešame ir primename, kad joks kitas subjektas negali apriboti Jūsų interesų ir tesės gintis, net jei įrašo”…garantija nesuteikiama”, “…pirkėjas nereiškia pretenzijų ir jų nereikš ateityje”. Tokie įrašai neteisėti ir niekaip neapriboja Jūsų galimybių kreiptis į pardavėją per 24 mėnesius, nuo daikto įsigijimo.
Linkime Jums saugių pirkinių ir primename, kad visada esame pasiruošę Jums patartį, o jei pakliuvote į bėdą ir padėti iš jos išsikapstyti.
Gražių ir turiningų 2024-ųjų metų.
Pagarbiai
Evelina Burštein
UAB Autopretenzija Komunikacijos Vadovė
Tel. nr. +370 600 58553
El. paštas: [email protected]
MŪSŲ MISIJA – pagalba/konsultacijos pirkėjui įsigijus automobilį su defektais.
Greitas konsultavimas
Konsultuojame dėl įsigyto daikto (automobilio) su paslėptais defektais.
Susisiekti su mumis naudinga nes:
- Aptarsime tai, kas naudinga Jums
- Pasidalinsime mūsų klientų patirtimi, kaip jiems pavyko atgauti kompensacijas
- Atsakysime į visus Jūsų klausimus
- Būsime partneriais, kurie yra Jūsų pusėje
- Peržiūrėsime Jūsų atvejus nemokamai