Klientų atsiliepimai

Autopretenzija atsiliepimai

Prieš pusmetį nusipirkau naudotą automobilį, kurio labai norėjau ir ilgai ieškojau. Pardavėjas patikino, kad šis automobilis tikrai labai geros būklės ir jokių rūpesčių su jo eksploatacija tikrai nekils. Tačiau tik vėliau pastebėjau kad pardavimo kaina neatitiko realiai sumokėtos kainos, nes pardavėjas sutartyje nenurodė pilnos sumos. Maždaug po poros savaičių automatinė pavarų dėžė vis įsijungdavo į avarinį režimą. Automobilį apžiūrai nuvežiau į servisą, kur nustatė pavarų dėžės gedimą ir pranešė, kiek tai kainuos. Susiremontavau automobilį ir iš pažįstamų išgirdau apie Autopretenziją Konsultacijas. Prisipažinsiu, netikėjau, kad įmanoma atgauti pinigus, bet jie man pagelbėjo. Pinigus atgavau daug greičiau, nei būčiau ėjusi į teismus. O man tai kainavo mažiau, nei 20% nuo atgautų pinigų. Rekomenduoju šį kolektyvą.Jei perkant kitą automobilį kiltų tokių ir/arba panašių klausimų- nedvejodama kreipčiausi į juos.

Skaiva

“lgai ieškojusi pagaliau nusipirkau AUDI A6. Už automobilį sumokėjau keturi kartus didesnę kainą, nei vėliau pastebėjau pirkimo – pardavimo sutartyje. Jis motyvavo: “…kad man nereiktų mokėti didesnių mokesčių…”. Kaip vėliau supratau, tuo buvau ir “apgauta” . Lyg to būtų maža – mano automobilis sugedo. Remonto kaštai siekė beveik pusę jo vertės. Jaučiausi žiauriai apgauta. Buvau visiškai pasimetusi. Automobiliu naudotis negaliu. Dar pasirodo papildomų bus išlaidų, nors sėsk ir verk. Nepasakysiu, kaip, bet iš kažkur sužinojau apie Autopretenziją konsultacijas. Skeptiškai į tai žiūrėjau, nes ir taip išleidau pinigų, o dar ir čia reikia mokėti, bet maniau, kad 50EUR, nebus didelė suma, bent jau pabandymui. Ir … PAVYKO. Jie padėjo man su pardavėju rasti bendrą susitarimą. Galutiniame rezultate išleistų pinigų konsultacijoms suma, nesiekė 1/5 nuo atgautos sumos. Esu labai patenkinta ir laiminga. Rekomenduoju susisiekti su Autopretenzija. Pamatysite – bus naudinga.”

Odeta

“lgai ieškojusi pagaliau nusipirkau AUDI A6. Už automobilį sumokėjau keturi kartus didesnę kainą, nei vėliau pastebėjau pirkimo – pardavimo sutartyje. Jis motyvavo: “…kad man nereiktų mokėti didesnių mokesčių…”. Kaip vėliau supratau, tuo buvau ir “apgauta” . Lyg to būtų maža – mano automobilis sugedo. Remonto kaštai siekė beveik pusę jo vertės. Jaučiausi žiauriai apgauta. Buvau visiškai pasimetusi. Automobiliu naudotis negaliu. Dar pasirodo papildomų bus išlaidų, nors sėsk ir verk. Nepasakysiu, kaip, bet iš kažkur sužinojau apie Autopretenziją konsultacijas. Skeptiškai į tai žiūrėjau, nes ir taip išleidau pinigų, o dar ir čia reikia mokėti, bet maniau, kad 50EUR, nebus didelė suma, bent jau pabandymui. Ir … PAVYKO. Jie padėjo man su pardavėju rasti bendrą susitarimą. Galutiniame rezultate išleistų pinigų konsultacijoms suma, nesiekė 1/5 nuo atgautos sumos. Esu labai patenkinta ir laiminga. Rekomenduoju susisiekti su Autopretenzija. Pamatysite – bus naudinga.”

Deividas

“lgai ieškojusi pagaliau nusipirkau AUDI A6. Už automobilį sumokėjau keturi kartus didesnę kainą, nei vėliau pastebėjau pirkimo – pardavimo sutartyje. Jis motyvavo: “…kad man nereiktų mokėti didesnių mokesčių…”. Kaip vėliau supratau, tuo buvau ir “apgauta” . Lyg to būtų maža – mano automobilis sugedo. Remonto kaštai siekė beveik pusę jo vertės. Jaučiausi žiauriai apgauta. Buvau visiškai pasimetusi. Automobiliu naudotis negaliu. Dar pasirodo papildomų bus išlaidų, nors sėsk ir verk. Nepasakysiu, kaip, bet iš kažkur sužinojau apie Autopretenziją konsultacijas. Skeptiškai į tai žiūrėjau, nes ir taip išleidau pinigų, o dar ir čia reikia mokėti, bet maniau, kad 50EUR, nebus didelė suma, bent jau pabandymui. Ir … PAVYKO. Jie padėjo man su pardavėju rasti bendrą susitarimą. Galutiniame rezultate išleistų pinigų konsultacijoms suma, nesiekė 1/5 nuo atgautos sumos. Esu labai patenkinta ir laiminga. Rekomenduoju susisiekti su Autopretenzija. Pamatysite – bus naudinga.”

Mindaugas

“Nusipirkau automobilį VW SCHARAN 7erių metų. Pardavėjas nieko neminėjo, kad automobilis turi kažkokių trūkumų. Pravažiavau bandromąjį ratuką apie porą kilometrų. Jokių girdimų ar jaučiamų pašalinių veiksmių nepajaučiau. Vardan tikslumo turiu pastebėti, kad važiavome mieste ir max 60km/h greičiu. Kadangi kaina ir kokybė mane tenkino, pasirašėme pirkimo-pardavimo sutartį ir per kelias dienas įregistravau automobilį savo vardu. Po geros savaitės išvažiavau su automobiliu į greitkelį, nes važiavau į kitą miestą. Pasiekus 110km/h greitį greičių dėžė pradėjo skleisti pašalinius garsus. Sunerimęs pabaigiau kelionę ir grįžau namo, ir automobilį patikrinimui nuvairavau į automobilių remonto dirbtuves. Dirbtuvėse nustatė greičių dėžės defektą, kurio pašalinimą įkainojo 1100EUR. Apie šį defektą informavau pardavėją, tačiau, iš jo jokių žinių negavau. Tada per gimintaitį sužinojau apie Autopretenziją Konsultacijas. Susisiekiau su jais, susitarėme dėl veiksmų eigos ir perdaviau viską jiems. Net pats nustebau, kai per savaites nuo susisiekimo su Autopretenzija, su manimi susisiekė automobilio pardavėjas su pasiūlymu taikiai išspręsti kilusį ginčą. Dar savaitę truko dokumentų sutvarkymas ir pinigų pervedimas man. Galiu pasakyti taip: prisipažinsiu- netikėjau, kad taip galima; nesitikėjau, kad taip greitai galima išspręsti tokio tipo ginčus; tikrai maniau, kad kainuos man LABAI daug, tačiau mano išlaidos vos viršijo 10% automobilio atstatymo darbus. Rekomenduoju.”

Kristupas

Laba diena visiems, kurie nusipirkote ar planuojate pirkti naudotą automobilį. Papasakosiu Jums istoriją, kuri prasidėjo 2020 spalį ir pasibaigė 2021 balandžio 08d. Pasistengsiu kuo trumpiau, bet nepažadu 😉 Šeimai prireikė automobilio. Po ilgų paieškų radome Audi, kuri patiko tiek iš išvaizdos, tiek iš aprašymo. Buvo paminėta, kad ekonomiškas automobilis, nes sumontuota dujinė įranga ir šiaip daug privalumų. Susiskambinome pardavėjui (turiu paminėti, kad pardavėjas- įmonė, MB Autoregis (buvusi R. Dimgailos II). Kadangi įmonė oficiali ir turi savo aikštelę, tikrai neturėjome jokių minčių, kad kažkas gali būti su ja blogai ar jos parduodami automobiliai kitokie, nei aprašymuose. Tačiau vėliau pradėjus domėtis, kai jau šaukštai po pietų ir Automobilis stovėjo (pabrėžiu STOVĖJO) kieme, nes Automobilis turėjo daugiau važiuoti, šią įmone paaiškėjo: https://rekvizitai.vz.lt/imone/r_dimgailos_ii/atsiliepimai/. Rekomenduoju Jums paskaityti šią nuorodą, prieš perkant automobilį. Na ką. Nusipirkome. Susimokėjome ir dar grįžtant namo jau kilo įtarimų, kad kažkas su automobiliu blogai. Pasiskambinome pardavėjui. Pardavėjas buvo tiek “malonus”, kad teikėsi atvykti pasiimti automobilį ir jį remontavo net dvi savaites. O į mano kasdieninius skambučius, kodėl taip ilgai, vis sekė pasakas, kad trūksta ano, o dar rado tą, ir užsakė kitą ir tt. Dvi savaites pardavėjas man “kabino makaronus”. Ilgiau laukti pavargau ir suradau Autopretenziją. Apie šios įmonės darbą galėčiau parašyti visą romaną, nes tiesiog viską sutvarkė puikiai. Po to, kai į darbą kibo Autopretenzija, reikalai pradėjo judėti į priekį. Staiga, automobiliu, kuriam trūko detalių, jos atsirado ir automobilis atsirado mano kieme. Tačiau atvežtas jis vis tiek ožiavosi ir nevažiavo, kaip turėtų. Sunkiai kūrėsi. Bildėjo važiuojant. Elektronika tai veikdavo, tai ne. Galiausiai dingo trauka… Pasakojant glaustai: nuvežiau automobilį į servisą patikrai, nes vis kažkas sustreikuodamo, tai elektronika, tai spynos, tai variklis pradėjo kvailioti ir tt. Serviso meistrai apžiūrėjo automobilį iš išorės, išklausė mano nusiskundimus apie iš pažiūros menkus gedimus, ir ėmėsi jo tikrinimo. Galima pasakyti trumpai: atvėrus kai kurias automobilio dalis- atsivėre Pandoros skrynia. Kur beprisiliesdavo ir ką betikrindavo serviso meistrai, visur rasdavo klaidų, gedimų, ir požymių, kurie liudijo, kad prieš juos šiuos mechanizmus ar dalis jau kažkas krapštė ir maskavo defektus. Autopretenzija padėjo man. Ar tai pavyko greitai, ar lėtai, manau, kad taip turėjo būti. Pardavėjas pasisamdė advokatą, kuris pradžioje man skambino ir mane visaip koneveikė, kad pasak jo: “aš pati kalta, kad neapsižiūrėjau, o pardavėjas pardavė puikios kokybės automobilį, ir suprask pirkėja- durys ten…” Nekalbant apie Pardavėjo ir jo advokato išsisukinėjimus, Autopretenzijos komanda visada manęs išklausydamo, paguosdavo ir duodavo labai aiškius nurodymus, kaip reikia elgtis. Tik vėliau supratau, kad jų, kaip ir kitų specialistų reikia tiesiog klausyti ir daryti taip, kaip jie pataria. 2021-04-08 11.25val. stovėdama kieme ir matydama, kaip pardavėjas išsiveža automobilį ir žinodama, kad dar vakar į sąskaitą susigrąžinusi automobilio pirkimo kainą ir pinigus už patirtas papildomas išlaidas, žinau ką padarysiu: 1. Nusipirksiu brangaus vyno ir su savo vyru pavakarosiu; 2. Prie namo įsirengsiu terasą. Nemoralizuosiu, nes tokioje situacijoje gali atsidurti kiekvienas. Tik pasakysiu: Jei ir Jums taip nutiko, paieškokite informacijos internete, o šiaip tiesiog suveskite www.autopretenzija.eu Dėkoju Jums už tai, kad perskaitėte šią istoriją iki pabaigos. Tiesiog norėjau išdėstyti jausmą, kaip jaučiuosi dabar. Jaučiuosi-puikiai. Autopretenzijai dėkoju iš visos širdies. Kristina

Kristina

“Iš turgaus pirkau automobilį Ford Mondeo, kuris pasak pardavėjo yra nepriekaištingas. Nuvežėme į Tuvlita patikrinti. Jokių trūkumų nepastebėta. Tačiau po 3 savaičių automobilis tiesiog nebeužsivedė. Remonto kaštai viršijo mano lūkesčius, todėl nusprendžiau kreiptis į pardavėją. Pardavėjas atsisakė su manimi bendrauti, ir mano pažįstamas patarė susisiekti su Autopretenzija. Vyrai labai greitai išsprendė klausimus ir kas svarbiausia iki teismų. Kad sutaupė man laiko- faktas. Atgavau remontui išleistus pinigus- faktas. Rekomenduoju.”

Arūnas

“Nusipirkau automobilį nepatikrinęs servise. Po kelių dienų pradėjo bildėti priekinė pakaba, nuvežus į servisą paaiškėjo, kad reikia keisti iš esmės visą priekinę pakabą ir remontas atsieis apie 1000 eur. Nuodugniau patikrinę serviso meistrai pastebėjo, kad reikia keisti ir “plaukiojantį” smagratį (DMF). Bendra remonto kaina susidarė netoli pačio automobilio kainos. Tada nusprendžiau susisiekti su Autopretenzija. Čia mane tikrai labai geranoriškai ir išsamiai konsultavo grąžinant automobilį pardavėjui, visada atsiliepė į skambučius ir aiškiai patarė, kaip elgtis, padėjo sudaryti susitarimą. Pavyko susitarti su pardavėju ir grąžinti automobilį vos per kelias dienas. Už pagalbą sumokėjau palyginus juokingą sumą. Tikiuosi, kad daugiau panašių problemų spręsti neprireiks, bet jei prireiktų, tai be dvejonių kreipčiausi vėl. Patarė ir kaip apsisaugoti nuo nesąžiningų pardavėjų ateityje.”

Manvydas

“Nusipirkau automobilį su suklastota rida, pardavėjas nenorejo kalbėtis. Po autopretenzijos konsultacijos, pardavėjas su manim susisiekė per 1 min ir pasiūlė atvaryti automobilį ir grąžinti pinigus. Štai kaip dirba profesionalai, rekomenduoju.”

Liutauras

“Mano turbūt tipinė situacija kaip ir daugumos Atopretenzija klientų, nupirktas automobilis, 200km ir bam … kažkas negerai su varikliu … Pardavėjas siunčia kuo toliau nuo savęs, ir tada šauna į galvą šioje situacijoje puikiausia mintis kreiptis į Autopretenzija.eu ir nepraėjus nei mėnesiui laiko visi reikalai sutvarkyti. Didelis Ačiū.”

Marius

“Pirkau iš JAV grįžusį automobilį. Pardavėjas teigė, jog automobilis neturi jokių trūkumų ar defektų. Pirkimo-pardavimo sutartį supildėme daugiau nei dvigubai mažesne suma nei sumokėjau iš tikrųjų, pasak pardavėjo – negalėjome rašyti tikros sumos, nes mokesčiai iš už Atlanto grįžusiems automobiliams būtų labai dideli. Važiuojant su nauju automobiliu atgal greitkeliu pastebėjau, jog stipriai „traukia“ į vieną pusę. Galvojau, kad gal reikalingas tik ratų suvedimas, tad per daug galvos nesukau. Kitą dieną nuvykus į autoservisą ir atlikus ratų suvedimą mechanikas pasakė, kad panašu, jog automobilis yra patekęs į avariją. Ratų ir važiuoklės geometrija buvo gerokai iškrypusi ir paprastas ratų suvedimas čia nieko nepadės. Susisiekus su pardavėju jis neneigė, jog automobilis buvo patekęs į avariją, tačiau tvirtino, kad tokius dalykus turiu suprasti pats atlikdamas apžiūrą. Pareiškus, kad manęs automobilis netenkina, pinigus grąžinti atsisakė ir pradėjo ciniškai meluoti. Teigė, jog pilnos sumos niekada akyse nematė, gavo tik tiek, kiek turėjome parašę pirkimo-pardavimo sutartyje. Suprasdamas, kad situacijos gražiuoju neišspręsiu, atlikau internetinę paiešką ir tarp rezultatų radau „Autopretenzija“. Paskaitęs keletą straipsnių apie juos ir įsitikinęs autentiškumu, kreipiausi pagalbos. Ramūnas ne tik operatyviai pakonsultavo, persiuntė reikalingą informaciją, bet ir maloniai atsakė į visus kilusius klausimus. Dar kitą dieną po pradėtų procedūrų su manimi susiekė pats automobilio pardavėjas ir jau maloniai pasiūlė išspręsti problemas. Galiausiai savo pačio lėšomis atvyko į mano nurodytą vietą, o aš susigrąžinau visus savo pinigus. Esu dėkingas Autopretenzijai už profesionalumą ir efektyvumą, o skaitantiems linkiu į ginčus nenumoti.”

Liutauras

Patiko mūsų darbas ? Palikite atsiliepimą!